tirsdag den 6. marts 2012

Pakke til mig og grød til Vardemar



I dag har jeg tjekket postkassen hele 3 gange og manden var ved at være lidt fustreret over at jeg hele tiden skulle vide om posten havde været her. Glad blev jeg da der endelig var noget i postkassen og se her hvad der gemte sig i en pakke til mig. Alt dette fine stof. Jeg har byttet stof med Ellen Kathrine med bloggen Her er af dagene. Tusinde tak Ellen:)
Nu går jeg så over spekulerer over hvad det skal blive til. Valdemar skal helt sikkert have et par savlesmækker og så tror jeg at jeg skal kaste mig i gang med at lave en sommerhat til ham.
I dag har Valdemar fået grød for første gang og er faktisk ikke helt sikker på at han har fået smagt på det men han syntes at skeen var fin og det var meget sjovt at bruge tungen til at skubbe det hele ud af munden igen:)  

2 kommentarer:

  1. Valdemar er er dejligt navn :-) tillykke med dåben. Dejligt at du kan lide stoffet. Tak for byttet.

    SvarSlet