torsdag den 29. marts 2012

Pakke post til mig



I dag på min triller tur blev jeg stoppet af posten. Han havde, som han selv beskrev det "en fin lille sag" til mig . Jeg fik pakken og han blev sparret for en ekstra tur ud af bilen:)
Pakken er fra Chanette og en del af en pakke leg. Det er lige noget der falder i min smag, elsker hjemmelavede ting og hvalen er super fed. Havehandsker kan jeg aldrig finde herhjemme så det er dejlig med ekstra pak og finr frø til haven. Tusinden tak for pakken. Din kommer først senere. 
Har en ret booket uge med diverse frivillige ting som jeg er rigtig god til at rode mig ud i:)
Gætter på jeg ikke er den eneste i blogland der har det sådan... 

1 kommentar:

  1. Jeg er rigtig glad for du er glad for det :) Også selvom indpakningen var noget værre kreiler :)
    Og stress ikke over gaven den anden vej, jeg kender alt til at ha' for meget om ørene..!

    SvarSlet