mandag den 26. marts 2012

Lotus

Dene fine gryde har stået op pyntet i vores garage og jeg har nydt at kigge på den når jeg malede møbler, lavede gummi slange ting og hentede ting i fryseren. Den har været et dejligt frisk pift i garagen men i dag er det på tide at sige farvel. Jeg ved at der er folk som nyder Lotus mere end jeg og jeg har netop været på posthuset for at sende denne gryde videre til en anden ejer.
Jeg husker tydeligt den dag jeg kom ind i en genbrug og den nærmest stod (godt beskidt) og ventede på mig. Den høre helt klart til på listen over mine bedste kup gennem tiden. Vi har vel alle sådan en liste ikke?

5 kommentarer:

  1. EJJJ; den ville jeg have købt!!! ØVØVØV

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager, det vidste jeg ikke....:(

      Slet
    2. ;) Gaven er sendt afsted i dag og du må virkelig bære over med indpakningen :) det er kreilermetoden :)

      Slet
    3. Cool, glæder mig. Din kommer først senerer, er ret booket op for tiden.

      Slet