torsdag den 2. august 2012

Cathrineholm Lotus


Egentlig er jeg ikke til Lotus Cathrineholm eller det troede jeg ikke, efter som jeg videresolgte denne gryde, men men men.... Så på Vorbasse marked faldt jeg over denne kedel, pæn var den ikke og jeg troede den var fuld af rust da jeg købte den. Efter en grundig rengøring viste det sig bare at være smavs så nu står den fint og pynter i mit køkken med en basilikumplante. Det er helt ikke den sidste lotus "ting" jeg skal have, kunne fint bruge andre gryder eller skåle til at pynte lidt i vores hjem.

1 kommentar:

  1. Min blå kedel så ca. ud som din, da jeg købte den. Jeg troede også, at jeg købte den i rigtig dårlig stand, men der skulle ikke meget vask til, før den så rigtig fin ud.
    Den ser godt ud med den basilikumplante! :)

    SvarSlet