søndag den 8. april 2012

Lopper

Gårsdagens familie påske udflugt startede på marked. Det var monster koldt så ikke alle boder blev kigget lige grundigt igennen men fik selvfølgelig handlet lidt. Lidt stoffer, en enkelt bøjle, desværre var der ingen pinke som jeg gik efter og en lille lyngby vase blev det til. Vasen er til min kusine som længe har jagtet disse vaser til en ok pris. Betalte 100 kr hvilket hun var godt tilfreds med.

For tiden er jeg vild forelsket i blå Holmegåed hyacint glas og vil rigtig gerne udvide min samling på 2. Jeg købte denne vase af en "vi rydder op og sælger ud" kræmmer så er lidt i tvivl om det er en Holmegård men den ligner den jeg har herhjemme og med en pris på 10 kr lever jeg også med hvis den ikke er "ægte".
Er der nogen der har forstad på Holmegård hyacintvaser eller ved hvor jeg kan finde hjælp????
En firkantet Erik Kold beholder kom også med hjem til samlingen.

1 kommentar:

  1. Firkantet kold, den ser god ud.du er god til.de der.lopper.

    SvarSlet