lørdag den 23. februar 2013

Fridags lopper


Onsdag i denne uge holdt jeg mig en tiltrængt fridag. En fridag jeg i mit hovede havde set frem til længe. Desværre havde jeg ikke fået formidlet videre til min mand at jeg ville holde en fridag denne dag så han havde booket en elektriker til at komme og fikse vores stikkontakter up to date. Øv øv for jeg trænge bare til at være selv, så besluttede mig for at tage på genbrugstur i de omliggende byen. Billede viser de bedste køb, 4 fine bøjler i skønne afdæmpede farver og en Ethel von Horn bakke, Bakken havde jeg egentlig overset da den var fyldt med salt og peber sæt. Jeg fik den hurtig tømt og gik mod kassen i håb om at de vile sælge mig den i dag selvom der ingen pris var så. Damen ved kasse var heldigvis så sød at sige at den måtte jeg få for 5 kr, tak tak sagde jeg så:)

Ud over fundene på billede blev det også til
3 gamle børnebøger fra 1966
1 body
1 opslagstavle jeg håber at kunne gøre lidt smart
1 plastik monster af noget legetøj til en venindes søn
1 stor brun Erik Kold bøtte til samlingen

4 kommentarer:

  1. ...og en manglende lyserød elpisker. Fyha, tihi :-) Ej, fis. Super fine fund! Især IRA bakken til bare 5 kroner. Det må gå under betegnelsen kup!

    SvarSlet
  2. Kære Vera!
    Håber du syntes at det blev en god dag og du fik luft nok- det kan man jo have rigtig meget brug for :-) Hvilke gamle børnebøger fandt du?

    SvarSlet
  3. Åh hvor heldig har man lov at være med den bakke? Stor misundelse herfra!

    SvarSlet